Jumaat, 20 Mei 2011

TeNtang 1st week practical......

Hye..............
lama tak update blog nie...nak buat cam mana kan bz skit......baru mula practical......hhuhuhu...... hari ni aku nak crikan skit la tentang practical aku.....

1st day ialah isnin....
masuk je ada meeting than trus diaorg bawak g pusing2 IB untuk kenalkan dengan staf........terkejut seketika di situ.....mana taknya...rupa2nya kat bawah tu besar gila..hahhahah..agak hebat di situ ye IB nie...hahahahh..than g wat keje kat department kul 5.30 balik..hehheh

2nd day ialah selasa..
cuti time....hahah...baru masuk sehari dah cuti......wesak day..bestkan..hahah

hari ketiga rabu....
biasa2 je...wat keje yg sma.....

hari ke-4
khamis adalah hari pertama aku balik lewat...best jugak la sbb petang tu ada sidang media teater badai semalam and aku kena amik gambar.....so ada lah artis n artis dia erra, ummi aida, zila jalil, fiz fairuz and aoran aziz...hehehe......baru aku rahu begitu upanya sidang media...hehehhe..than petang smpi malam shooting kru2 KMJ kat studio ......than balik trus tido..hahhahah

hari ke-5
jumaat biasa2 je...1st time aku sembahyang kat dang wangi tu....sangt ramai org....tappi best la bagi pengalamn kat aku..hehehhe

ok lah..kat sini aku ada letak skit gambar2..tengok la yer...heheheh





ni aku letak sbb gambar aoran swang tak der..hehehe

* nnt aku update lagi k.....sorry la tak pandai sngt nak menulis.....baru nak mula berjinak ngan blog nie...hehhe

1 ulasan: